Masih mencari takdir hidup yang sebenar…

February 4, 2009 at 4:21 am (Uncategorized)

Memang susah bila bercakap soal hati. Kadang2 aku sendiri pun tak faham apa sebenarnya yang aku cari dalam hidup ini. Aku mengaku aku amat sunyi bila terpaksa menempuhi kehidupan sendirian. Tapi aku masih tak mempunyai kekuatan untuk meyakinkan diri aku bahawa apa yang aku ada selama ni mampu merubah segala persepsi buruk terhadap seseorang. Di saat warga Manchester sedang melabuhkan layar bahtera masing2, aku ada tgk satu drama ni yang sungguh bermakna buat aku. Jalan cerita sangat jelas dan ianya berjaya menitiskan air mata aku tengah2 malam sorang diri dalam bilik. huhuhu…

Takdir yang tercipta 1

Takdir yang tercipta 2

Takdir yang tercipta 3

Takdir yang tercipta 4

Takdir yang tercipta 5

Takdir yang tercipta 6

Takdir yang tercipta 7

Takdir yang tercipta 8

p/s : manjafari harus diberi ruang dan memberi peluang utk mengisi kekosongan dalam hidupnya…

         <suka sangat fahrin ahmad dalam citer ni ;P >

Permalink Leave a Comment