Ada jugak manusia macam ni???

February 16, 2009 at 6:18 am (Uncategorized)

i had received a text from my fren last week ‘ remove my gf’s link at ur blog’. for me its a small matter…i never know her instead I DONT WANT TO KNOW HER!!! but the way she treat me is so annoying like i’m doing a BIG SINS to her. i had read one of her entries at her blog… ‘ i hate her and her frenz’. bullshit la wei!!! apasal kwn2 aku turut t’libat???

reason yg diberi oleh kwn aku ni ialah gf dia x suka kwn dgn pompuan n how did i get the link.eh helloo, assalamualaikum!!!! ko yang start add aku n kwn2 aku kat facebook, then view my account kat friendster. yes i admit i wrote down her bf’s name at my blog coz i dunno her as well. x kan nk letak ****** gf’s blog kot?

at first i don’t mind at all, but after i read her article about me terus angin dlm bdn aku meledak!!! ‘fari kenape u nk knl dgn dia? normally pompuan xnk knl dgn pompuan kn? n my gf x suka kwn dgn pompuan’ masih terngiang2 lg ayat tu kat telinga aku ni. it brings bad impression to me. giler gedik pompuan ni… bak kata org utara, ‘betina garit’

nama ja bljr kat oversea, pemikiran kolot mcm dok kat kmpg!!!

p/s: aku x suka nk mrh2!!! aku x kacau hidup org, n org pun jgn kacau hidup aku k!!!

Permalink 14 Comments